Tomáš Mrkvička v eDO podcastu: Branding, strategie, rebranding eDO, AI i Trump jako značka. Rozhovor, který má hloubku i nadhled.

Tomáš Mrkvička v eDO podcastu: Branding, strategie, rebranding eDO, AI i Trump jako značka. Rozhovor, který má hloubku i nadhled.

29. 04. 2025 | Petra Němečková

V eDO podcastu jsme jej zpovídali na spoustu témat ohledně vytváření brandové strategie, značky, marketingu, ale i Donalda Trumpa, rebrandingu, Warrena Buffetta nebo AI horečky.

Proč zrovna Tomáš Mrkvička? Protože je to on, kdo s námi už řadu měsíců pilně vyšívá na rebrandingu eDO. A snad jsme se ještě nikdy nesetkali s někým, kdo nám ve všem tak “sedl”. Každé jeho slovo má váhu a smysl. Jeho nápady úderné, jasné, kreativní a nejednou nám spadla brada.

Co se konkrétně dozvíte?

  • K čemu je strategické plánování?
  • Kdo je strategy planner?
  • Co je značka a co logo?
  • Reklama v TV a politická reklama
  • AI horečka
  • Jak budovat značku od začátku?
  • Rebranding a budování značky eDO
  • Kam se vydá eDO?
  • Značka Donald Trump je silný brand
  • Spánek a cestování - moje forma relaxace
  • A řada dalších!

Tomáš je brandový a komunikační stratég s více než dvacetiletou praxí. Začínal jako reklamní textař a kreativec, deset let působil v Ogilvy. Dnes pracuje samostatně – jako "nájemný" stratég na volné noze.
Spolupracuje s velkými nadnárodními značkami, silnými lokálními brandy i startupy, které se teprve snaží najít své místo. Každý typ klienta přináší jiný způsob uvažování a trochu jinou roli, kterou může strategie hrát a právě tahle pestrost ho na jeho práci baví.

Jeho největší profesní „zářez“ je určitě Air Bank, kde měl možnost být součástí týmu už od úplného začátku. Ale pracoval pro spoustu skvělých značek, namátkou Plzeňský Prazdroj, Škoda, E.ON, Rohlík, Slevomat a mnoho dalších.

Snaží se být pro své klienty především užitečný, což znamená pokaždé něco trochu jiného. Někdy je to čistě strategický vhled, jindy schopnost uchopit tón komunikace nebo jen pomoc s tím, jak se v dané situaci zorientovat. Čím déle je v oboru, tím méně slov potřebuje.

Ponořte se s námi do světa LOVE brandů, strategického brandingu a kreativní tvorby značek a zhlédněte celý díl na eDO YouTube či si jej poslechněte na Spotify.